Nebojte se změnit své
povinné ručení.

S ePojisteni.cz určitě ušetříte.

ePojisteni.cz

Podporuje mojeID

Fiat 127 | Info o automobilu

NEUVEDENÉ NÁHRADNÍ DÍLY V TOMTO ESHOPU VÁM VELMI RÁDI ZAŠLEME EMAILEM. E-SHOP SE NEUSTÁLE DOPLŇUJE A AKTUALIZUJE.

 

FIAT 127 byl poprvé představen koncem března 1971, získal titul Vůz roku a záhy se dostal mezi deset nejvíce vyráběných osobních automobilů na světě.

FIAT 127 měl velmi moderní koncepci se čtyřválcovou kapalinou chlazeným motorem 903 ccm umístěným vpředu napříč a pohánějícím přední kola. Karoserie tohoto vozu je celokovová samonosná a vyráběla se ve dvoudveřovém a později třídveřovém provedení.

Serie 1 (1971-1977)

Dvou a třídveřové provedení s motorem OHV o obsahu 903 cm3. Přímořazená čtyřstupňová převodovka. Palubní deska s dvěma kruhovými přístroji vycházející z Fiatu 128.


  • 127
  • 127 L
  • 127 Special

 

Ve španělské pobočce FIATu, automobilce SEAT, byl vyráběn model SEAT 127 (později SEAT FURA) taktéž ve dvou a třídveřové verzi, ale i jako čtyřdveřový model vycházející z dvoudvéřové verze, tj. vstup do zavazadlového prostoru je umožněn výřezem pod zadním oknem (zatímco u třídveřové verze se otvírá celá zadní stěna). Čtyřdveřová verze se v celé západní Evropě prodávala pod značkou FIAT.

V roce 1977 došlo k první modernizaci. Vznikl FIAT 127 Nuova, u nějž byla pozměněna karoserie a přibyl motor o objemu 1049 ccm vyráběný v Brazilii.

Serie 2 (1977-1981)

 

 

Model byl někdy nazýván Nuova. Dvou, tří a čtyřdveřové (Seat) provedení s motory OHV obsahu 903 cm3 a OHC 1049 cm3, čtyřstupňová převodovka. Verze Sport, užitkový pick-up a kombi Panorama. Proti předchozímu modelu měl menší počet chromovaných dílů karoserie, přepracovanou příď i záď, modernější palubní desku a zvětšená boční zadní okna. Provedení Sport vynikalo motorem se zvýšeným výkonem, mírně pozměněným exteriérem a luxusnější výbavou.

 

 

  • 127 900L
  • 127 900C
  • 127 900CL
  • 127 1050L
  • 127 1050C
  • 127 1050CL
  • 127 Sport
  • 127 Special
  • 127 Super
  • 127 Panorama
  • 127 Fiorino

Serie 3 (1981-1983)

Třídveřové provedení s motory OHV o obsahu 903 cm3, OHC 1049 cm3, OHC 1301 cm3 (Sport). Užitková verze Fiorino i s dieselovým motorem 1301 cm3. Některá provedení byla vybavena pětistupňovou převodovkou. Přední blikače se přestěhovaly z nárazníku vedle hlavních světlometů. Pozměněna byla i záď a přístrojová deska.

  • 127 Special
  • 127 Super
  • 127 Diesel
  • 127 Panorama
  • 127 Sport

motor
[cm3]
výkon
[k] při [min-1]
kr. moment
[Nm] při [min-1]
903 45/6500 63,7/3000
1049 50/5600 77,4/3000
1049 Sport 70/6500 83,4/4500
1301 75/5750 105/3500
1301 diesel 45/5000 74,5/3000