Nebojte se změnit
své
povinné ručení.
S ePojisteni.cz určitě ušetříte.
ePojisteni.cz
Spočítáme Vám výhodné
pojištění Vašeho vozidla!
NEUVEDENÉ NÁHRADNÍ DÍLY V TOMTO ESHOPU VÁM VELMI RÁDI ZAŠLEME EMAILEM. E-SHOP SE NEUSTÁLE DOPLŇUJE A AKTUALIZUJE.
FIAT 127 byl poprvé představen koncem března 1971, získal titul Vůz roku a záhy se dostal mezi deset nejvíce vyráběných osobních automobilů na světě.
FIAT 127 měl velmi moderní koncepci se čtyřválcovou kapalinou chlazeným motorem 903 ccm umístěným vpředu napříč a pohánějícím přední kola. Karoserie tohoto vozu je celokovová samonosná a vyráběla se ve dvoudveřovém a později třídveřovém provedení.
Serie 1 (1971-1977) |
Dvou a třídveřové provedení s motorem OHV o obsahu 903 cm3. Přímořazená čtyřstupňová převodovka. Palubní deska s dvěma kruhovými přístroji vycházející z Fiatu 128. |
|
Ve španělské pobočce FIATu, automobilce SEAT, byl vyráběn model SEAT 127 (později SEAT FURA) taktéž ve dvou a třídveřové verzi, ale i jako čtyřdveřový model vycházející z dvoudvéřové verze, tj. vstup do zavazadlového prostoru je umožněn výřezem pod zadním oknem (zatímco u třídveřové verze se otvírá celá zadní stěna). Čtyřdveřová verze se v celé západní Evropě prodávala pod značkou FIAT.
V roce 1977 došlo k první modernizaci. Vznikl FIAT 127 Nuova, u nějž byla pozměněna karoserie a přibyl motor o objemu 1049 ccm vyráběný v Brazilii.
Serie 2 (1977-1981)
|
Model byl někdy nazýván Nuova. Dvou, tří a čtyřdveřové (Seat) provedení s motory OHV obsahu 903 cm3 a OHC 1049 cm3, čtyřstupňová převodovka. Verze Sport, užitkový pick-up a kombi Panorama. Proti předchozímu modelu měl menší počet chromovaných dílů karoserie, přepracovanou příď i záď, modernější palubní desku a zvětšená boční zadní okna. Provedení Sport vynikalo motorem se zvýšeným výkonem, mírně pozměněným exteriérem a luxusnější výbavou. ![]()
|
|
Serie 3 (1981-1983) |
Třídveřové provedení s motory OHV o obsahu 903 cm3, OHC 1049 cm3, OHC 1301 cm3 (Sport). Užitková verze Fiorino i s dieselovým motorem 1301 cm3. Některá provedení byla vybavena pětistupňovou převodovkou. Přední blikače se přestěhovaly z nárazníku vedle hlavních světlometů. Pozměněna byla i záď a přístrojová deska. |
|
|